Prekių pristatymas

Užsakymo įvykdymo laiške nurodomas siuntos sekimo numeris.

Pristatymo būdai, terminai ir kainos:

  • Omniva paštomatai – 1-2 darbo dienos (2.50€) – pristatymo laikas gali kisti dėl didelių siuntų kiekio. Omniva informaciją skaitykite www.omniva.lt
  • Omniva Kurjeris – 1-2 darbo dienos (3.50€) – pristatymo laikas gali kisti dėl didelių siuntų kiekio. Omniva informaciją skaitykite www.omniva.lt

1. „Tiesiog apie grožį“ įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes gavimo. Šventiniu laikotarpiu (nuo gruodžio 1 d. iki sausio 1 d.) pristatymo terminas yra 2-3 darbo dienos, jeigu paslaugos tiekėjas nenurodo kitaip (informaciją galite sekti www.omniva.lt ). Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai „Tiesiog apie grožį“ sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, „Tiesiog apie grožį“ įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą bei asmenį, kuris priims prekes.
3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti „Tiesiog apie grožį“ pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
4. Klientas privalo nedelsiant informuoti „Tiesiog apie grožį“ elektroniniu paštu jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas.
5. Jeigu Klientas neatsiema prekių laiku ir jos yra grąžinamos „Tiesiog apie grožį“, tuomet Klientas dengia pakartotinio siuntimo išlaidas.